Spring naar content

Onze dienstverlening

Vanwege het coronavirus is de dienstverlening op ons gemeentehuis aangepast.

Bereikbaarheid

  • Telefonisch zijn we bereikbaar op maandag t/m donderdag van  9.00 tot 17.00 uur en vrijdag van 9.00 tot 12.00 uur.
  • De receptie en balie van het gemeentehuis zijn dezelfde tijden geopend. Houdt u er wel rekening mee dat wij op afspraak werken?

Wat vragen wij van u?

  • Wij vragen u alleen het gemeentehuis te bezoeken voor het aanvragen en afhalen van rijbewijzen, reisdocumenten en  aangifte van overlijden.
  • Alleen als deze documenten per direct verlopen zijn of vermist. Als het later kan, graag later.
  • Aangifte van geboorte en verhuizing, aanvraag uittreksels  en melding voorgenomen huwelijk kunt u online doen. Lukt dit niet? Bel ons, dan helpen wij u.
  • Twijfelt u of iets noodzakelijk is en direct moet gebeuren? Bel ons dan eerst.
  • Wij vragen u om bij onze balie te pinnen. Wij nemen liever geen contant geld aan.
  • Komt u naar het gemeentehuis? Kom dan alleen. Kinderen mogen door één ouder begeleid worden.
  • Kom niet te vroeg naar het gemeentehuis. Zo beperken we het aantal wachtenden in onze hal.

U kunt op onze website een afspraak maken. Mocht er geen tijdstip beschikbaar zijn, of kunt u niet langskomen op de beschikbare tijden, neem dan even telefonisch contact op, dan kijken we naar de mogelijkheden.

Voor bezoekers van het gemeentehuis: voor uw gezondheid en die van onze medewerkers, volgen wij als huisregel de richtlijnen van de Rijksoverheid.