Onze dienstverlening

Naar aanleiding van de nieuwe maatregelen rondom het coronavirus hebben wij een aantal maatregelen genomen rondom de dienstverlening op het gemeentehuis:

Bereikbaarheid

  • Telefonisch zijn we bereikbaar op maandag t/m donderdag van 8.30 tot 17.00 uur en vrijdag van 8.30 tot 12.00 uur
  • De receptie en balie van het gemeentehuis zijn maandag t/m donderdag open van 9.00 tot 17.00 uur en op vrijdag tot 12.00 uur

Wij verzoeken u:

  • Alleen het gemeentehuis te bezoeken voor het aanvragen en afhalen van rijbewijzen, reisdocumenten en  aangifte van overlijden;
  • Alleen als deze documenten per direct verlopen zijn of vermist. Als het later kan, graag later;
  • Aangifte van geboorte en verhuizing, aanvraag uittreksels  en melding voorgenomen huwelijk online te doen. Lukt dit niet? Bel ons, dan helpen wij u;
  • Twijfelt u of iets noodzakelijk is en direct moet gebeuren? Bel ons dan eerst.
  • Komt u naar het gemeentehuis? Kom dan alleen. Kinderen mogen door één ouder begeleid worden.
  • Kom niet te vroeg naar het gemeentehuis. Zo beperken we het aantal wachtenden in onze hal.

U kunt op onze website een afspraak maken. Mocht er geen tijdstip beschikbaar zijn, of kunt u niet langskomen op de beschikbare tijden, neem dan even telefonisch contact op, dan kijken we naar de mogelijkheden.

Voor bezoekers van het gemeentehuis: voor uw gezondheid en die van onze medewerkers, volgen wij als huisregel de richtlijnen van de Rijksoverheid.