Bereikbaarheid gemeente vanwege coronavirus

29 maart 2020

Naar aanleiding van de nieuwe maatregelen rondom het coronavirus hebben wij een aantal maatregelen genomen rondom de dienstverlening op het gemeentehuis:

Wij verzoeken u:

  • Alleen het gemeentehuis te bezoeken voor het aanvragen en afhalen van rijbewijzen, reisdocumenten enĀ  aangifte van overlijden;
  • Alleen als deze documenten per direct verlopen zijn of vermist. Als het later kan, graag later;
  • Aangifte van geboorte, verhuizing en uittreksels online te doen. Lukt dit niet? Bel ons, dan helpen wij u;
  • Twijfelt u of iets noodzakelijk is en direct moet gebeuren? Bel ons dan eerst.

Bereikbaarheid:

  • Telefonisch zijn we bereikbaar op maandag t/m donderdag van 8.30-17.00 uur en vrijdag van 8.30-12.00 uur
  • De receptie en balie van het gemeentehuis zijn dagelijks open van 10:00 tot 12:00 uur

U kunt op onze website een afspraak maken. Mocht er geen tijdstip beschikbaar zijn, neem dan even telefonisch contact op, dan kijken we naar de mogelijkheden.

Voor bezoekers van het gemeentehuis: voor uw gezondheid en die van onze medewerkers, volgen wij als huisregel de richtlijnen van de Rijksoverheid.